Upphandlingsbolaget
   Företaget       Winst       För inköpare       För ramavtalsleverantörer       För anbudsgivare       Kundservice       Artiklar   
Winst

Winst - från beställning till betalning

Winst är Göteborgs Stads system för inköp och fakturahantering. Winst är ditt webbaserade stöd från beställning till betalning.

Den 9 september 2013 gick Göteborgs Stad vidare med arbetet mot fullskalig e-handel. Från beställning till betalning i ett system, vilket möjliggör automatisk matchning av order mot faktura. I starten är det tre förvaltningar som kör i pilotdrift och därefter kopplas 5 grupper med förvaltningar på. De berörda förvaltningarna informeras kontinuerligt om förändringar. För leverantörer är det av största vikt att ordernummer följer med på fakturan utöver övriga referenser.

 

I juni 2014 ska allt vara klart.

Logga in i Winst

För dig som tillhör en organisation som endast hanterar beställningar

 

För dig som tillhör en organisation som hanterar både beställningar och fakturor

 

För dig utan egen inloggning

Användarnamn: avtal@uhb.goteborg.se

Lösenord: winst

 

Glömt lösenord? Ta kontakt med din lokala administratör.

 

Problem med Java/inloggning?

Läs vår tekniska information samt instruktionen nedan.

Winst Inloggningsinstruktioner

Interaktiva utbildningar

För du snabbt ska komma igång med Winst har vi tagit fram interaktiva utbildningar för dig att gå.

 

Läs mer under interaktiva utbildningar.